Einstand

Na már most kedves olvasók, úgy tűnik engem is elért modern korunk szűnni nem akaró divatja, a blog írás. Eddig csak különböző fórumokon borzoltam a kedélyeket, de elérkezettnek láttam a pillanatot, hogy e hatalmas virtuális térben kisajátítsam eme zugot, a saját kis birodalmamat, ahol rendszerbe foglalhatom a világról alkotott véleményem és tapasztalataimat.
Elnézést, mindenért.

Sokan a blogírásban keresnek menedéket a problémáik elől, úgy érzik megkönnyebbülnek ha kiírják magukból testük lelkük mocskát. Mások az önmegvalósítás egy alternatíváját látják benne. Szerintem tévednek. A blog nem lehet több puszta hobbinál. Semmivel nem több, mint a rejtvényfejtés vagy a téli cinege etetés.
Nem tervezem sem problémáim taglalását -bár fáj a derekam lenne miről írni- sem szerény személyiségem csiszolgatását. A negyedik X-ben járok, már nincs mit csiszolni rajta. Nem, itt ilyen nem lesz.

Vannak persze nagyon hasznos blogok is. Vannak blogok, ahol segítséget kaphatunk ha nem boldogulunk a nyakkendőnkkel, vagy ha elakadtunk egy program telepítése közben. Az én szívemhez ezek a blogok állnak közel. Ezeknek van értelme, de ez a blog nem ilyen, ilyen sem lesz.
Akkor milyen lesz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése