ELTE baki

Fent vagyok néhány levelezőlistán. Ez nem is olyan nagy dolog, biztos nem vagyok ezzel egyedül. Ám egy hónapja egy levelezőlistán meghívtak egy facebook-os csoportba. Nevezzük nevén a gyereket, ez egy ELTE-s levelezőlista. Egy lelkes ELTE-s diák létrehozott egy facebook-os profilt hőn szeretett egyetemének. Ez eddig oké, de, az hogy az egykoron jó hírnévnek örvendő intézmény több ezer diákja közül pont egy olyan csinálja mindezt, aki még az iskola nevét se tudja rendesen leírni az elég nevetséges. Vajon meddig süllyedhet még a magyar felsőoktatás?
Azóta már kijavították a hibát, de én voltam olyan kedves és megörökítettem a -még rossz névvel ellátott- meghívót.

2 megjegyzés:

M írta...

Most láttam, hogy köszöntöttél. Köszönöm. Nem gondoltam, hogy van ember a világon, akit látta már azt a blogot. Ám, van! :)

M írta...

Ja, a http://pszichowellness.freeblog.hu/ ról beszéltem, mert azt hiszem,ez a profil nem oda vezet. Hát hihetetlenül sok példányban létezem. :)

Megjegyzés küldése